Als Sales Support Specialist bij team INDICATA Nederland ondersteun je alle teamleden bij hun werkzaamheden. Het is een zeer afwisselende functie waarin de focus ligt op klantcontact (voor diverse zaken waaronder het maken van afspraken), rapportages (zowel het kunnen maken als het versturen daarvan), relatiebeheer, data (verwerken van aanvragen, afbakenen / afstemmen van
wensen en het eventueel zelf uitvoeren, gebruikmakend van de juiste datasets uit het datawarehouse. Het up to date houden van de website, het schrijven van posts voor de social media kanalen. Je draagt bij aan de verdere groei van Team INDICATA Nederland.
- Ondersteuning van alle functies binnen team INDICATA. Aanspreekpunt voor klanten (maken van afspraken, en overige zaken die klantcontact en relatiebeheer betreffen).
- Ondersteuning van de relatiebeheerders v.w.b. leads en rapportages.
- Volgens vast proces updaten van rapportages, systemen en dashboard oplossingen.
- Overige (commercieel-)administratieve ondersteuning.
Taken
Met betrekking tot relatiemanagement
- Rapportage(s) kunnen maken/versturen
- Klantcontacten
- Afspraken maken met (potentiële) klanten
- Genereren van leads voor buitendienst bezoeken
Met betrekking tot data / power BI
- Maandelijks updaten van bestaande rapportages/dashboard
oplossingen binnen Power BI.
- (Telefonisch) Doorvragen/afbakenen van data aanvragen-
/wensen.
- Eventueel ook deze afgebakende wensen uitvoeren:
Door middel van SQL de juiste datasets uit het data warehouse
halen en deze verder verwerken.
Met betrekking tot sales management
- Contact met externe leveranciers (Webdeveloper & Media
partners)
- Klantcontact (afspraken maken met a-klanten)
- Schrijven van teksten voor website / case studies /
(social) media
En diverse andere, commercieel-administratieve activiteiten.
Deze functie bevat een zeer afwisselend takenpakket waarin de juiste persoon zich tot een onmisbare schakel binnen team INDICATA kan ontwikkelen en taken & verantwoordelijkheden kunnen worden uitgebreid.
Benodigde competenties
Generiek : Klantgericht, gedreven, open
Specifiek : Commercieel, service & klantgericht, proactief,
communicatie, planmatig
Opleidings- en aanvullende eisen
- Gevoel voor Automotive en -data
- MBO++ / HBO niveau
- Uitstekende kennis van Microsoft Office pakket waaronder excel
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Interesse in BI tools en SQL is een pré
- Teamplayer
Dit betreft fulltime functie, echter parttime is bespreekbaar.
Belangstelling? Stuur Eveline Zandee (ez@autorola.nl) je motivatie en/of CV.