Diverse administratieve taken met betrekking tot aftersales, vrijwaren van
voertuigen, exporteren van voertuigen, klaarmaken van pick-up documenten,
kentekenkaarten inscannen/uploaden, CMR verwerken en autopapieren naar
klant versturen, BPM teruggaaf aanvragen. Deel Transport ingeven/opvolgen.
Omschrijving van de functie
Diverse administratieve processen met betrekking tot aftersales en (bij noodzaak transport)
Diverse handelingen in diverse systemen: Vinacles, VDS, Cargo
Verwerken van vrijwaringen, exporteren, bpm teruggaaf aanvragen, etc.
Rapportage bedrijfsvoorraad
Beantwoorden van mails en telefoons met betrekking tot een veelheid aan (diverse) vragen van klanten, exporteurs, RDW etc.
Daarnaast taken (in geval van vakantie, absentie & backup) op het gebied van transport:
Transport opdrachten in verschillende systemen opgeven en aan compound deze aanmelden
Transport opdrachten verwerken, aanpassen
Met klanten, transporteurs en/of compound communiceren (telefonisch, per mail) om eventuele status van voertuigen op te vragen en mogelijke problemen op te lossen.
Taken
· Administratieve taken m.b.t. bpm teruggaaf aanvragen, vrijgavedocumenten
versturen;
· export proces in systemen
· CMR’S verwerken en autopapieren verzenden
· CBS aangifte voorbereiden
· Archivering fysiek en digitaal van diverse stukken en processen
· Telefonische afhandeling van vragen
· Overige administratieve taken m.b.t. export/logistiek
· Bij afwezigheid van collega’s in Transport afdeling, de afdeling steunen met
transport ingeven & opvolgen transport statussen
Resultaat gebieden
Landenresultaat Autorola NL;
Optimale uitvoering van processen en prioriteiten.
Benodigde competenties
Generiek : Klantgericht, gedreven, open
Specifiek : Administratief sterk, accuraat, overzicht kunnen houden en prioriteiten kunnen stellen, communicatie, kunnen werken onder druk, verantwoordelijk.
Opleidings- en aanvullende eisen
· minimaal MBO(+) werk- en denkniveau;
· servicegericht;
· nauwkeurige werkhouding om een zorgvuldige administratie te kunnen
onderhouden;
· Goede sociale, communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
· Sterk op (administratieve) processen;
· Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
Vereiste werkervaring
3-5 jaar ervaring in een administratieve functie waarin een
veelheid van taken voorkomt. Achtergrond in transport en/of
automotive is een pré.
UREN: fulltime, 40 uur per week waarvan 4 dagen op kantoor
en 1 dag thuis.
Dit betreft een interessante functie waarin je goede begeleiding
ontvangt; niet alleen bij het inwerken maar ook daarna. Jij bent
een administratieve, hands-on duizendpoot binnen het
Transport & Aftersales team waarbij jouw focus op Aftersales ligt
maar je bent ook inzetbaar op transporttaken. Autorola groeit
hard, wij zijn met ongeveer 35 collega’s samen succesvol en
hebben een sterk teamgevoel. Er is veel te doen en wij
waarderen eigen initiatieven en ideeën. Wij streven naar
modern werkgeverschap. Bij Autorola heerst een platte
organisatiestructuur. De sfeer is informeel en gezellig hoewel er
hard gewerkt wordt. Gezamenlijk lunchen en een wandeling
maken in de middag komen regelmatig voor.
Kortom, een uitgelezen kans voor een enthousiaste
professional die toe is aan een leuke en interessante uitdaging
in ons gedreven en professionele Transport & Aftersales team.
Reageer op jobs@autorola.nl